زیر باران هم زیباست........

love#like#love#song#baby#

i lOvE you like A lOvE sOnG baBY

زیر باران هم زیباست........

هرکجا هستم باشم
اسمان مال من است
پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است
چه اهمیت دارد
گاه اگر می رویند قارچ های غربت؟
من نمی دانم که چرا می گویند
اسب حیوان نجیب است کبوتر زیباست
وچرا در قفس هیچ کس کرکس نیست
گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد؟
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
واژه ها را باید شست
واژه باید خود باران باشد.
چترها را باید بست زیر باران باید رفت
فکر را خاطره را زیر باران باید برد
با همه مردم شهر زیر باران درخت
دوست را زیر باران باید دید
عشق را زیر باران باید جست
زیر باران باید بازی کرد
زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت...



نظرات شما عزیزان:

AMIR
ساعت10:26---8 شهريور 1392
اونـــے کـﮧ رفـــت ...
وقتــے بــﮧ اجبـــار برگشـــت
دیگـــﮧ نــﮧ خـــودش هســـت نــﮧ احساســـش ...!
" وجدانـــش " اونــــو آورده .................!





Rozol
ساعت20:29---20 مرداد 1392


پریسا
ساعت14:14---28 شهريور 1391

سلام

دمه هر چی دختر گرم

روزت مبارک عزیزم


n!dA
ساعت19:49---25 شهريور 1391
زیباست...

jtsart
ساعت1:08---23 مرداد 1391
سلام دیدی چه زود اومدم؟
وبگاهت عالیه.
میتونی با من*هنر*ایران*افتخار
www.jtsart.lxb.ir
بکنی


silence girl
ساعت14:58---19 مرداد 1391
مترسک گفت:
گندم تو گواه باش....ما را برای ترساندن آفریدند اما من تشنه عشق پرنده ای بودم که سهمش از من تنها گرسنگی بود.....


یاس &امیرعباس
ساعت1:25---17 مرداد 1391
ديدی غزلی سرود؟
عاشق شده بود.
انگار خودش نبود
عاشق شده بود.
افتاد.شکست . زير باران پوسيد
آدم که نکشته بود .
عاشق شده بود



یاس&امیر عباس
ساعت1:01---15 مرداد 1391
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم ؛
الفبای زندگی را ..
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند .
دلم میخواهد اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو !

وبت ودوست داشتم اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:0 ] [ me&you ] [ ]